Kafanske pesme 7 CD

Kafanske pesme 7 CD

CD 1

01 – Ljubomir Djurovic – Otisla si, e pa neka
02 – Slobodan Ilic – Ramo, Ramo
03 – Nenad Jovanovic – Nadija
04 – Kvaka – Navali se Sar planina
05 – Nenad Jovanovic – Ceri moja aliji da li da te dam
06 – Nenad Jovanovic – Osman Aga
07 – Nenad Jovanovic – Soti more sote
08 – Esma Redzepova – Caje sukarije
09 – Olivera Katarina – Niska banja
10 – Milos Bojanic – Jovanović Rada
11 – Kvaka – Ej puce puska
12 – Aca Matic – Fato mori dusmanke
13 – Louis – Ne idi od mene
14 – Mitar Mirić – Ne moze nam niko nista
15 – Asim Brkan – Jednom sam i ja voleo
16 – Ljuba Alicic – Ja sam ostavljen
17 – Mitar Miric – Dovidjenja drustvo staro
18 – Haris Dzinovic – I tebe sam sit kafano
19 – Bojan Zdravkovic – Ne dolazi u moj san
20 – Radisa Markovic – Neznanka

DOWNLOAD

Postavi komentar