Kafanske pesme CD2

Kafanske pesme 7 CD

CD 2

01 – Nezim Eminovski – Case lomim
02 – Milance Radosaljevic – Vrati se Neno, vrati
03 – Haris Dzinovic – Nek mi bude zadnja casa
04 – Toma Zdravkovic – Kafana je moja sudbina
05 – Novica Zdravkovic – Naviko sam ja na nocni zivot
06 – Saban Saulic – Kafanska noc
07 – Muharem Serbezovski – Emina
08 – Sinan Sakic – Reci caso
09 – Mile Kitic – Case ljubavi
10 – Hasan Dudic – Crna zeno sa ocima plavim
11 – Nedeljko Bilkic – Krcma u planini
12 – Seki Turkovic – Krcmo stara, krcmo stara
13 – Tozovac – Prazna casa na mom stolu
14 – Aca Matic – Krcmarice jos vina natoci
15 – Mitar Miric – Ne diraj coveka za stolom
16 – Saban Saulic – Bio sam pijanac
17 – Hoki – Nazdravite drugovi
18 – Rizo Hamidovic – Otvori karte ciganko
19 – Zika Antic – Sta cu nocas u kafani
20 – Indira Radic – Sta ce zena sama u kafani

DOWNLOAD

Ostavite odgovor

