Vera Letic 1967 – Srce mi je puno tuge

Vera Letic 1967 – Srce mi je puno tuge
1967, Duet Letic-Batricevic, ans.Dmitra Mitrovica-Mikija
Diskos EDK 5144

01. Srce mi je puno tuge
02. Stara ljubav kad se vrati
03. Oj mesece tvojega ti sjaja
04. Vec je proslo mnogo dana

DOWNLOAD

Bila jednom Ruza jedna – Stare Gradske Pesme

Bila jednom Ruza jedna – Stare Gradske Pesme
PGP RTB LPV 1238

A1. Dusica Obradovic – Ljubila sam crno oko
A2. Predrag Cune Gojkovic- Pesma o devojci
A3. Danica Obrenic – Dodirni rukom zice
A4. Sekstet Stari Beograd – Sunce jarko
A5. Zenski duet Samardjic & Despotovic – Zujte strune
A6. Miodrag Bogdanovic – Ja ljubim Milu
A7. Olgica Milosevic – Na te mislim
B1. Dubravka Nesovic – U cvetnom vrtu
B2. Rasa Popovic – Djevo, sto mi ljubav kratis
B3. Grupa Sumadija – Da mi se lastom stvoriti
B4. Zivan Milic – Bila jednom ruza jedna
B5. Gordana Jevtovic – A sto ti je mila kceri
B6. Ljubomir Stefanovic – Kad te vidim na sokaku
B7. Grupa Sumadija – Ljubicice i ja bih te brala

DOWNLOAD