Bila jednom Ruza jedna – Stare Gradske Pesme

Bila jednom Ruza jedna – Stare Gradske Pesme
PGP RTB LPV 1238

A1. Dusica Obradovic – Ljubila sam crno oko
A2. Predrag Cune Gojkovic- Pesma o devojci
A3. Danica Obrenic – Dodirni rukom zice
A4. Sekstet Stari Beograd – Sunce jarko
A5. Zenski duet Samardjic & Despotovic – Zujte strune
A6. Miodrag Bogdanovic – Ja ljubim Milu
A7. Olgica Milosevic – Na te mislim
B1. Dubravka Nesovic – U cvetnom vrtu
B2. Rasa Popovic – Djevo, sto mi ljubav kratis
B3. Grupa Sumadija – Da mi se lastom stvoriti
B4. Zivan Milic – Bila jednom ruza jedna
B5. Gordana Jevtovic – A sto ti je mila kceri
B6. Ljubomir Stefanovic – Kad te vidim na sokaku
B7. Grupa Sumadija – Ljubicice i ja bih te brala

DOWNLOAD

Ostavite odgovor

