Kafanske pesme CD7

Kafanske pesme 7 CD

CD7

01 – Saban Saulic – Sam za stolom
02 – Mitar Miric – Umrecu za tebe za kafanskim stolom
03 – Semsa Suljakovic – Razbio si casu
04 – Srecko Susic – Bacio bih sve niz reku
05 – Nino – Sto mi noci nemaju svanuca
06 – Ceca – Kad bi bio ranjen
07 – Vesna Zmijanac – Malo, po malo
08 – Medeni Mesec – Uz Moravu vetar duva
09 – Haris Dzinovic – Krcmaru vina za svirace
10 – Cune – Janicar
11 – Dragana Mirkovic – Umirem majko
12 – Mira Skoric – Ne daj me majko
13 – Ana Bekuta – Zlatiborske zore
14 – Haris – Hladno je, ugrij me
15 – Serif Konjevic – Vencanica bela
16 – Baja – Naslednik
17 – Seki Turkovic – Ja sam momak za devojke sve
18 – Era – Ozenjen sam, kao momak zivim
19 – Bora Drljaca – Placi mala, placi
20 – Zoka Kulina – Gara

DOWNLOAD

Ostavite odgovor

