Kafanske pesme CD6

Kafanske pesme 7 CD

CD6

01 Louis – Dudo
02 Nada Topcagic – Zovem te, zovem
03 Keba – Ej, sudbino
04 Toma Zdravkovic – Da li je moguce
05 Halid Beslic – Tebi i meni za prosle dane
06 Savo Radusinovic – Ti si zena koju ludo volim
07 Ljuba Alicic – Dva dobra druga
08 Bora Drljaca – Oci zelene
09 Saban Saulic – Sanela
10 Dobrivoje Topalovic – Kad bih mog’o i umro bih za te
11 Vesna Zmijanac – Kraj nogu ti mrem
12 Jasar Ahmedovski – Ti pripadas samo meni
13 Marina Zivkovic – Ne idi od mene
14 Mile Kitic – Vuk samotnjak
15 Baja – Bezi dalje
16 Halid Muslimovic – Putuj, putuj srce moje
17 Semsa – Sto me pitas
18 Muharem Serbezovski – Hatidze
19 Sukar – Cigani ljubljat pesme
20 Sikica – Landala

DOWNLOAD

Ostavite odgovor

