Kafanske pesme CD4

Kafanske pesme 7 CD

CD 4

01 – Louis – Obrisi suze mala moja
02 – Miroslav Ilic – Pozdravi je pozdravi
03 – Aca Ilic – Isplaci se na grudima mojim
04 – Hasan Dudic – Sad je kasno za novi pocetak
05 – Sinan Sakic – Sudbina me na put salje
06 – Halid Muslimovic – Oj jarane, jarane
07 – Jasar Ahmedovski – Jednoj zeni za secanje dugo
08 – Dusko Kulis – O cigani
09 – Ipce Ahmedovski – Ko ti guzva postelju
10 – Saban Saulic – Hej zivote umoran sam
11 – Halid Muslimovic – Idi moram da ti kazem
12 – Marinko Rokvic – Potrazicu oci nesto zelenije
13 – Mitar Miric – Dobro jutro, rekoh zori
14 – Halid Beslic – Prokleta je zena ta
15 – Hanka Paldum – Volela sam, volela
16 – Haris Dzinovic – Dajte vina, hocu lom
17 – Louis – Dunjo moja
18 – Muharem Serbezovski – Opa nina, nina naj
19 – Saban Bajramovic – Kerta mange daje
20 – Usnija Redzepova – Kazuj krcmo, dzerimo
21 – Vasilija Radojcic – Na uskrs sam se rodila

DOWNLOAD

Ostavite odgovor

