Kafanske pesme CD3

Kafanske pesme 7 CD

CD 3

01 – Tozovac – A ja sam negde rujno vino pio
02 – Serif Konjevic – Zbog tebe sam vino pio
03 – Dusko Kulis – Drugome dajes sve
04 – Meho Puzic – Zena prijatelja mog
05 – Zika Nikolic – Ja volim majko ciganku
06 – Miroslav Ilic – Luckasta si ti
07 – Halid Beslic – Necu, necu dijamante
08 – Jasar Ahmedovski – Jos te volim
09 – Savo Radusinovic – Ko te nocas miluje po ruci
10 – Dusko Kulis – Suzo moja, Suzana
12 – Halid Muslimovic – Znam, za sve sam kriv
13 – Kvaka – Na rastanku
14 – Ljuba Alicic – U Sabcu kraj Save
15 – Ajnur Serbezovski – Rastanak
16 – Sejo Pitic – Plava zena, topla zima
17 – Muharem Serbezovski – Zasto su ti kose
18 – Novica Urosevic – Ustaj sine, majka zove
19 – Zoran Gajic – Rastao sam pored Dunava

DOWNLOAD

Ostavite odgovor

