Starogradski biseri CD 5

Starogradski biseri br. 5
Jugodisk i Hi-Fi Centar CDD-10108

  

01 – Ja Ljubim Milu – Skadarlija
02 – Hladan Vetar Poljem Piri – Sajka
03 – Rusmarine Moj Zeleni – Sajka
04 – Bila Jednom Ruza Jedna – Sajka
05 – Umorno Mi Lezi Zlato Moje – Ljubomir Milic
06 – Oj Jesenske Duge Noci – Sajka
07 – Krece Se Ladja Francuska – Skadarlija
08 – Bledi Mesec – Sajka
09 – Secas Li Se Onog Sata – Skadarlija
10 – U Selu Bejase Ciganka Stara – Sajka
11 – Detelina Sitna, Nekosena – Branko Kamenkovic
12 – Jos Bi Oci Htele Osmeh Zore Bele – Branko Kamenkovic
13 – Ruza Procvala – Sajka
14 – Kad Sam Sinoc Posla Iz Ducana – Sajka
15 – Studena Me Kisa Siba – Sajka
16 – Beogradski Mali Pijac – Sajka
17 – Moj Dilbere – Skadarlija
18 – Ciganka Mi Gatala Na Travi – Sajka
19 – Sedela Sam Za Masinom – Sajka
20 – Svila Se Grana Bisera Belog – Sasa Petrovic

DOWNLOAD

Ostavite odgovor

