Starogradski biseri CD 2

Starogradski biseri br. 2
Jugodisk i Hi-Fi Centar CDD-10106

  

01 – Oj Jelo Jelena – Sajka
02 – Jos litar jedan – Sajka
03 – Sesir moj – Sajka
04 – Moja mala nema mane – Sajka
05 – Na kraj sela cadjava mehana – Skadarlija
06 – Ne luduj Jelo – Sajka
07 – Malo ja, malo ti – Sajka
08 – Kraj jezera kuca mala – Sajka
09 – Dobro jutro moj bekrijo – Sajka
10 – Da zna zora – Sajka
11 – Siromah sam druze – Sajka
12 – Milkina kuca na kraju – Sajka
13 – Lele dunje ranke – Sajka
14 – Idem kuci, a vec zora – Sajka
15 – Ej mati, mati – Sajka
16 – Ancice, plavcice – Branko Kamenkovic
17 – Oj ti seko preko puta –
18 – Aj kolika je jahorina planina – Skadarlija
19 – Cojle, Manojle – Skadarlija
20 – Mars na Drinu – Nikola Urosevic

Ostavite odgovor

