Zeljoteka – Uzivo 3

Zeljoteka – Uzivo 3

Zeljoteka Perica Puric – Ako te upita neko
Zeljoteka Perica Puric – Danima te cekam
Zeljoteka Perica Puric – Dosao sam sam oda te vidim
Zeljoteka Perica Puric – Gde si sad leptirice moja
Zeljoteka Perica Puric – Jos uvek se nedam
Zeljoteka Perica Puric – Okrece se kolo srece
Zeljoteka Perica Puric – Ona nije kao druge
Zeljoteka Rade Nikolic Bikinjac – Ide Mile Lajkovackom Prugom
Zeljoteka Rade Nikolic Bikinjac – Ja Mlad Pijem Noci
Zeljoteka Rade Ranisavljevic – Cuturica
Zeljoteka Rade Ranisavljevic – Dedina Krv
Zeljoteka Rade Ranisavljevic – Magla Pala Na Sokake
Zeljoteka Rade Ranisavljevic – Moj Zivot Je Avantura
Zeljoteka Sasa Krcinac – Kletva
Zeljoteka Sasa Krcinac – Koliko Ti Srece Zelim
Zeljoteka Sasa Krcinac – Kume Brate
Zeljoteka Seki Turkovic – Covek sa srca dva
Zeljoteka Seki Turkovic – Geni
Zeljoteka Seki Turkovic – Prvi sam te ljubio na travi
Zeljoteka Seki Turkovic – Sirotica
Zeljoteka Smederevac Uzivo – Moj zivote zivoticu
Zeljoteka Smederevac Uzivo – Moravska idila
Zeljoteka Smederevac Uzivo – Moze covek da promasi ulicu i broj
Zeljoteka Smederevac Uzivo – Rastanci sa decom
Zeljoteka Smederevac Uzivo – Rodjendansko slavlje
Zeljoteka Smederevac Uzivo – Tekla reka lepenica
Zeljoteka Sotir – Ajde janokolo daigramo
Zeljoteka Sotir – Andjelija
Zeljoteka Sotir – Crni grga
Zeljoteka Sotir – Curica
Zeljoteka Sotir – Cuvaj tajnu dunave
Zeljoteka Sotir – Danima te cekam
Zeljoteka Sotir – Dobro doso mili sine
Zeljoteka Sotir – Ej cija frula
Zeljoteka Tigar – Jedna suza na tvom licu
Zeljoteka Tigar – Ko Godine Broji Starosti Se Boji
Zeljoteka Tigar – Kud Da Idem I Gde Da Te Trazim
Zeljoteka Tigar – Moj zivote sta li mi te truje
Zeljoteka Tigar – Nisam Majstor Da Napravim Bure
Zeljoteka Tigar – Selo Moje Kraj Morave
Zeljoteka Tigar – U Svetu Sam Zivot Ostavio
Zeljoteka Tufa – Kada Padne Prvi Sneg
Zeljoteka Tufa – Ko Jezero Oci Bistre4
Zeljoteka Tufa – Morava Se Utisala
Zeljoteka Tufa – Ne Dugujem Nikom Nista4
Zeljoteka Veljko Milovanovic – Da Su Meni 22
Zeljoteka Veljko Milovanovic – Kad Bi Znala
Zeljoteka Veljko Milovanovic – Samo Jednom Bio Sam Tu
Zeljoteka Vera Nesic – Opilo Nas Vino
zeljoteka Vera Nesic – Plastim Suvu Travu
Zeljoteka Vera Nesic – Rasiri Ruke O Majko Stara
Zeljoteka Vlada Dimic – Kafanska Pevacica
Zeljoteka Vlada Dimic – Mile Tatin Sin
Zeljoteka Zvezdan – A Ja Isti Kao Oni
Zeljoteka Zvezdan – Hocu Malo Rodnog Neba

DOWNLOAD

Ostavite odgovor

