Zeljoteka – Uzivo 2

Zeljoteka – Uzivo 2

Zeljoteka Kuki – Dano Sestro
Zeljoteka Kuki – Ispod Sljive Nasred Njive
Zeljoteka Kuki – Kome Sumis Oj Moravo
Zeljoteka Lazo Magistrala – Ibarska Magistrala
Zeljoteka Lazo Magistrala – Komsinica
Zeljoteka Lazo Magistrala – Na Kapiji Zena
Zeljoteka Ljiljana Mladenovic Lila – Jesi Li Se Naljutila Zoro
Zeljoteka Ljiljana Mladenovic Lila – Kad Su Laste Odletele
Zeljoteka Ljiljana Mladenovic Lila – Koliko Se Tuge Skupilo U Meni
Zeljoteka Lunar Ceca – Brojanica
Zeljoteka Lunar Jelena Elena – Ajde jano
Zeljoteka Lunar Veljko Milovanovic – Splet pesama merak
Zeljoteka Lunar Vera Nesic – A gde smo ja i ti
Zeljoteka Lunar Vera Nesic – Ja sam mala garava
Zeljoteka Miki Gajic Uzivo – Bole ruke moje
Zeljoteka Miki Gajic Uzivo – Dobro vece Muzikanti
Zeljoteka Miki Gajic Uzivo – Hocu ljubav necu milostinju
Zeljoteka Mile Ignjatovic – Lepa Maro
Zeljoteka Mile Ignjatovic – Lepe Li Su Nano Gruzanke Devojke
Zeljoteka Milkica Velickovic – Aj berem grozdje
Zeljoteka Milkica Velickovic – Marko marko
Zeljoteka Milkica Velickovic – Mlad cobane
Zeljoteka Milkica Velickovic – Nase tajne cuva vodenica
Zeljoteka Milkica Velickovic Kukljinac – Kuce male
Zeljoteka Milkica Velickovic Kukljinac – Lepa Maro
Zeljoteka Milkica Velickovic Kukljinac – Ti si cerko tatin sin
Zeljoteka Negovan Nikolic Neca – Harmoniko Moja
Zeljoteka Negovan Nikolic Neca – Imao Sam Jednu Malu
Zeljoteka Negovan Nikolic Neca – Kraj Potoka
Zeljoteka Nevenka Spasic Nena – Mene Nana Neguje I Gleda
Zeljoteka Nevenka Spasic Nena – Nase Tajne Cuva Vodenica
Zeljoteka Nevenka Spasic Nena – Neces , Neces Moci
Zeljoteka Novica Negovanovic – Ah zasto te pre ne sretoh
Zeljoteka Novica Negovanovic – Ako bog da
Zeljoteka Novica Negovanovic – Da se nikads sreli nismo
Zeljoteka Novica Negovanovic – Daj da zora nikad ne svane
Zeljoteka Novica Negovanovic – Daljina nasrastavila
Zeljoteka Novica Negovanovic – Eh da imam tri zivota
Zeljoteka Novica Negovanovic – Imam oci neposlusne
Zeljoteka Novica Negovanovic – Ja brzo zivim
Zeljoteka Novica Negovanovic – Jedna reka u mom kraju
Zeljoteka Novica Negovanovic – Kad umoran budem pao
Zeljoteka Olivera – Mala zena
Zeljoteka Olivera – Mara maramica
Zeljoteka Olivera – Nocas mi srce pati
Zeljoteka Olivera – Od izvora dva putica
Zeljoteka Olivera – Ono sto se mora mora
Zeljoteka Olivera – Pomoli se za moju srecu
Zeljoteka Olivera – Sanak me mori

DOWNLOAD

Ostavite odgovor

