Zeljoteka – Uzivo 1

Zeljoteka Aleksandra Ristanovic – Dodji Pod Moj Prozor
Zeljoteka Aleksandra Ristanovic – Ide Mile Puticem I Peva
Zeljoteka Aleksandra Ristanovic – Ko Ostavlja Ruze Ispred Moga Praga
Zeljoteka Aleksandra Ristanovic Uzivo – Ej cija frula
Zeljoteka Aleksandra Ristanovic Uzivo – Imam nano dva dilbera
Zeljoteka Betula – Kad God Doso Dobro Doso
Zeljoteka Borko Milenkovic – Dosao Sam Samo Da te Vidim
Zeljoteka Borko Milenkovic – Ide Mile Puticem I Peva
Zeljoteka Borko Milenkovic – Nije Htela Pogresiti
Zeljoteka Came – Cija Li Je Tuga Veca
Zeljoteka Came – Eh Da Mogu Da Ozivim
Zeljoteka Came – Kad Bi Mogle Da Se Vrate Mlade Godine
Zeljoteka Cogra Uzivo – Ja i moja harmonika
Zeljoteka Danijela Jovanovic – Avlije Avlije
Zeljoteka Danijela Jovanovic – Mara Mara Maramica
Zeljoteka Danijela Jovanovic – Maramce Svileno
Zeljoteka Danijela Jovanovic – Tri Bunara
Zeljoteka Desa Rakic – Ej cija frula
Zeljoteka Desa Rakic – Ja ti dodjoh kao gost
Zeljoteka Desa Rakic – Mala zena
Zeljoteka Desa Rakic – Odakle si sele
Zeljoteka Draga Milosevic Cogra – Dosao Sam Samo Da Te Vidim
Zeljoteka Draga Milosevic Cogra – Luduj Sine Samo Nek Si Ziv
Zeljoteka Dragan Milosevic Cogra – Ajde Jano Kolo Da Igramo
Zeljoteka Dragan Milosevic Cogra – Kad Bi Mogle Da Se Vrate Mlade Godine
Zeljoteka Dragan Milosevic Cogra – Kume Brate
Zeljoteka Dusica – Bekrija
Zeljoteka Dusica – Brojanica
Zeljoteka Dusica – Dugo te dugo ocekujem
Zeljoteka Dusica – Jedva Cekam Da Nedelja Dodje
Zeljoteka Dusica – Ko Ostavlja Ruze Ispred Moga Praga
Zeljoteka Dusica Mladenovic – Belu Bluzu Suza Kvasi
Zeljoteka Dusica Mladenovic – Brojanica
Zeljoteka Dusica Mladenovic – Da Zakopcam Jelece
Zeljoteka Dusica Mladenovic – Dodji Dragi Veceras
Zeljoteka Dusica Mladenovic – Maramica Sva Od Bele Svile
Zeljoteka Dusica Mladenovic – Mene Nana Neguje I Gleda
Zeljoteka Dusica Mladenovic – Mile Voli Disko
Zeljoteka Dusica Mladenovic – Mlad Cobane
Zeljoteka Dusica Mladenovic – Nad Izvorom Vrba Se Nadnela
Zeljoteka Dusica Mladenovic – Nase Tajne Cuva Vodenica
Zeljoteka Gojko – Mislis Li Na Mene
Zeljoteka Gojko – Neka Peva Ova Kuca
Zeljoteka Gojko – Oj Tudjino
Zeljoteka Jasmina Beocanin Nina – Brojanica
Zeljoteka Jasmina Beocanin Nina – Da Ti Budem Devojka
Zeljoteka Jasmina Beocanin Nina – Izdali Me Prijatelji
Zeljoteka Jasminka – Banja Luko I Ta Tvoja Sela
Zeljoteka Jasminka – Crven Festic Nano
Zeljoteka Jasminka – Godine Su Prolazile

DOWNLOAD

Ostavite odgovor

