Folk Dueti CD 08

Folk Dueti CD 08

Vesna Zmijanac & Slavko Banjac – Ja Imam Nekog A Ti Si Sam
Jasmin Muharemovic & Mirsada Cizmic – Moj Jasmine
Rodja Raicevic & Mira Skoric – Ruse Kose
Esma Redzepova & Magazin – Dani Su Bez Broja
Halid Beslic & Zeljko Bebek – Da Zna Zora
Goran Bregovic & Saban Bajramovic – Hop Hop Hop
Miroslav Kovacevic & Mira Skoric – Bog Mi Te Dao
Aca Lukas & O. K. Band – Bez Tebe Je Gorko Vino
Armin Sakovic & Halid Muslimovic – Idemo Kuci Moj brate
Sejo Kalac & Stoja – Tik Tak
Dragan Pantic Smederevac & Maka – Biram Staze Kroz Sljivike
Ceca & Ljuba Lukic – Ja Tebe Hocu
Lepa Lukic & Mica Stojanovic – Zasto Srusi Bracni Veo
Zlata Petkovic & Zarko Dancuo – Za Ljubav

DOWNLOAD

Ostavite odgovor

