Janika Balaz 1974 – Ko siroce rastao sam

Janika Balaz 1974 – Ko siroce rastao sam
06.11.1974, RTB LP 1324

A1 Janika Balaz – Ko siroce rastao sam
A2 Janika Balaz – Cardas
A3 Janika Balaz – Prolaze noci mucim se ja
A4 Janika Balaz -Jeftanovicevo kolo
A5 Janika Balaz – Sreo sam te prvi puta
A6 Janika Balaz – Kroz ponoc nemu
B1 Janika Balaz – Tiho noci moje zlato spava
B2 Janika Balaz – Verka kaludjerka
B3 Janika Balaz – Kad sam bio u Novome Sadu
B4 Janika Balaz – Cororo
B5 Janika Balaz – Hej, kelneru
B6 Janika Balaz – Ciji su ono malisani

 

DOWNLOAD

Ostavite odgovor

