Folk Legende Kolekcija 1 (1-10) – Folk Legende 01

Folk Legende 01

Ana Bekuta - Zlatiborske Zore
Bora Spuzic Kvaka - Navali Se Sar Planina
Ceca - Drugarice, Prokletnice
Cune - Zapevajte Pesme Stare
Dragana Mirkovic - Umirem Majko
Dzej - Zivot Kratko Traje
Gordana Lazarevic - Svilen Konac
Halid Beslic - Necu, Necu Dijamante
Halid Muslimovic - Znam Za Sve Sam Kriv
Hanka Paldum - Voljela Sam Voljela
Jasar Ahmedovski - Kad Sveca Dogori
Lepa Brena - Cacak, Cacak
Ljuba Lukic - Sedam Casa, Sedam Violina
Marinko Rokvic - Prevareno Srce Moje
Mile Kitic - Kraljica Trotoara
Miroslav Ilic - Zoves Me Na Vino
Mitar Miric - Ne Diraj Coveka Za Stolom
Saban Saulic - Bio Sam Pijanac
Tozovac - Vlajna
Zoran Kalezic - Svi Pljevaljski Tamburasi

DOWNLOAD

Ostavite odgovor

