Folk Legende Kolekcija 1 (1-10) – Folk Legende 09

Folk Legende 09

Ana Bekuta – Opet Imam Razloga Da Zivim
Bora Drljaca – Placi, Mala Placi
Dara Bubamara – Bilo Je Prolece
Dragana Mirkovic – Placi Zemljo
Dragisa Sekulic – Gresnica
Gorica Ilic i Dragan Kojic Keba – Bogovi Ljubavi
Halid Muslimovic – Idi Moram Da Ti Kazem
Hanka Paldum – Pamtim Jos
Ljuba Lukic – Nema Meni Zivota Bez Tebe
Luis – Ne Idi Od Mene (Lele Lele)
Merima Njegomir – Opilo Nas Vino
Mile Kitic – Ja Necu Ljepsu
Nenad Jovanovic – Splet Pesama
Silvana Armenulic – Ima Dana Kada Ne Znam Sta Da Radim
Toma Zdravkovic – Kafana Je Moja Istina
Tozovac – Skeledzija Na Moravi
Vera Matovic – Osamnaest Dana
Zeljko Samardzic – Slutim
Zoran Kalezic – Pivljanka
Zorica Brunclik – Zasto Mi Srce Rani

 

DOWNLOAD

Ostavite odgovor

