Folk Legende Kolekcija 1 (1-10) – Folk Legende 08

Folk Legende 08

Aca Lukas – Miris Tamjana
Ceca – Beograd
Dragana Mirkovic – Dve Sudbine
Dzej – Nedelja
Gordana Lazarevic – Koliba Kraj Puta
Hanka Paldum – Kani Suzo Izdajice
Haris Dzinovic – Ostaricu, Necu Znati
Hasim Kucuk Hoki – Nazdravite Drugovi
Jahija Gracanlic – Ja Je Zovem Da Se Meni Vrati
Lepa Brena – Duge Noge
Ljubomir Djurovic – Otisla Si, E Pa Neka
Miroslav Ilic – Jesen 70 I Neke
Nada Topcagic – Ljuta Rakija
Olivera Vuco – Niska Banja
Saban Saulic – Dajte Mi Utjehu
Slavko Banjac – Ako Te Lazem, Bog Me Ubio
Toma Zdravkovic – Prokleta Nedelja
Tozovac – Siroma Sam Al’ Volim Da Zivim
Usnija Redzepova – Rasule Se Kose Moje
Zoran Kalezic – Dobro Vece Izgubljena Nado

 

DOWNLOAD

Ostavite odgovor

