Folk Legende Kolekcija 1 (1-10) – Folk Legende 07

Folk Legende 07

Boban Zdravkovic – Ne Dolazi U Moj San
Bora Spuzic Kvaka – Za Sina Da Nadjem Majku Ne Mogu Nikada
Dragan Kojic Keba – Postao Sam Drug Samoce
Dzej – Nocas Mi Se Ne Spava
Halid Beslic – Prokleta Je Zena Ta
Haris Dzinovic – Sjecas Li Se One Noci
Jasar Ahmedovski – Vencajte Me Sa Njenom Lepotom
Lepa Brena – Pile Moje
Lepa Lukic – Varas Me, Varas Me
Ljuba Alicic – Tu Moja Ljubav Spava
Merima Njegomir – Bicu Robinja
Mile Kitic – Casa Ljubavi
Miroslav Ilic – Pozdravi Je, Pozdravi
Muharem Serbezovski – Opa Nina Naj
Nada Topcagic – Treba Mi Rame Tvoje
Saban Saulic – Hocemo Li U Sabac Na Vasar
Sinan Sakic – Zoko, Moja Zoko
Toma Zdravkovic – Ispod Palme Na Obali Mora
Tozovac – Uzmi Sve Sto Ti Zivot Pruza
Vesna Zmijanac – Kazni Me

 

DOWNLOAD

Ostavite odgovor

