Folk Legende Kolekcija 1 (1-10) – Folk Legende 05

Folk Legende 05

Aca Lukas & Ceca – Crni Sneg
Beba Selimovic – U Srcu Mome Zivis Samo Ti
Ceca – Ja Jos Spavam U Tvojoj Majici
Dragan Kojic Keba – Imao Sam
Dragana Mirkovic – Do Poslednjeg Daha
Halid Muslimovic – Ucini Bar Jedan Pogresan Korak
Lepa Brena – Dva Dana
Milos Bojanic – Dogodi Se Il’ Ne Dogodi
Mira Skoric – Ti Si Ko I Ja
Miroslav Ilic – Naljutices Me Ti
Nada Topcagic – Mihajlo, Miki, Miki
Nervozni Postar – Nova Godina
Nino – Usne Vrele Kao Zar
Silvana Armenulic – Sta Ce Mi Zivot
Tozovac – Ide Mile Lajkovackom Prugom
Vesna Zmijanac & Slavko Banjac – Ja Imam Nekog A Ti Si Sam
Zeljko Samardzic – Grlica
Zeljko Sasic & Ceca – K’o Na Grani Jabuka
Zoran Kalezic – Moj Dobri Andjele
Zorica Brunclik – Lipe Cvatu

DOWNLOAD

Ostavite odgovor

