Folk Legende Kolekcija 1 (1-10) – Folk Legende 06

Folk Legende 06

Aca Lukas – Licna Karta
Ceca – Kukavica
Cune – Coban Tera Ovcice
Dragan Kojic Keba – Sve Cu Tuge Poneti Sa Sobom
Gordana Lazarevic – Hej Krcmaru
Halid Muslimovic – Mene Je Ucilo Vrijeme
Haris Dzinovic – I Tebe Sam Sit Kafano
Hasan Dudic – Sad Je Kasno Za Novi Pocetak
Lepa Lukic – Izvini, Ali Mnogo Mi Je Zao
Meho Puzic – Opet Dusa Boli (Pusti Majko Jos Veceras)
Mile Kitic – Hej Zivote, Hej Sudbino
Miroslav Ilic – Joj Rado Joj Radmila
Nada Topcagic – Prsten Za Uspomenu
Rade Jorovic – Putuju Kocije Bele
Seki Turkovic – Covek Sa Srca Dva
Semsa Suljakovic – Sto Me Pitas
Toma Zdravkovic – Sliku Tvoju Ljubim
Vera Matovic – Marko, Sunce Moje Jarko
Vesna Zmijanac – Ne Kunite Crne Oci
Zoran Kalezic – Sto Puteva I Sto Staza

 

DOWNLOAD

Ostavite odgovor

